Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści:
Niezgodność z załącznikiem:
- Część obrazów nie posiada tekstu alternatywnego;
- Niektóre elementy strony nie spełniają minimalnych wymogów dla kontrastu;
- Niektóre elementy strony nie wyświetlają się prawidłowo na urządzeniach mobilnych;
- Niektóre elementy strony nie są dostępne cyfrowo;
- Niektóre elementy, których kliknięcie powoduje uruchomienie linku w nowym oknie / karcie przeglądarki internetowej nie informują o tym;
- Strona posiada linki wyróżniane tylko kolorem;
- Strona nie posiada odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów.
Treści nieobjęte przepisami:
- Dokumenty opublikowane przed 23 września 2018r. nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi;
- Filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej;
- Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest
Laboratorium Informatyki wydziału MiNI
adres e-mail: konkurs_wip@mini.pw.edu.pl
numer telefonu: +48222347487
Wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej należy składać Sekcja ds. Osób z Niepełnosprawnościami:
e-mail: wsparcie.son@pw.edu.pl
telefon I: +48222341314,
telefon II: +48695910787
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.
Skargi na brak zapewnienia dostępności należy składać Sekcja ds. Osób z Niepełnosprawnościami:
e-mail: wsparcie.son@pw.edu.pl
telefon I: +48222341314,
telefon II: +48695910787
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Można także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w tej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna